L’Ajuntament d’Alaior ha conclòs les obres de millora de l’Avinguda Indústria, des del carrer Menorca fins al carrer Eivissa.
L’objectiu principal del projecte ha estat l’asfaltat de tot aquest tram, juntament amb la reconstrucció del paviment nord del carrer, que estava notablement deteriorat a causa de l’existència de diferents activitats que el castiguen en sobrepès.
S’han col·locat noves vorades de formigó prefabricades, amb la peculiaritat de què són remuntables, per evitar les rampes afegides que trobem de forma generalitzada.
També s’ha donat solució a la problemàtica dels pluvials de la zona a partir d’una nova xarxa per recollir l’aigua de la vorera nord. Així mateix, també s’ha realitzat una nova canalització de l’enllumenat a la mateixa vorera.
D’altra banda, s’han creat quatre nous trams de vorera davant els passos de vianants, de 4 metres de llarg, per dotar-les de major visibilitat i seguretat, adaptant-les també a la supressió de les barreres arquitectòniques.
Finalment, una de les actuacions més importants ha estat la millora del carreró de connexió amb el carrer Mallorca, on s’ha reformat tota la vorera, i s’ha asfaltat per reparar els desperfectes.
José Luis Benejam, batle d’Alaior, ha destacat que «aquesta és una de les vies més transitades del Polígon Industrial d’Alaior, amb un alt volum d’empreses que desenvolupen la seva activitat allà. Millorem així la seguretat i la imatge d’aquest carrer, a la vegada que donem suport a la competitivitat empresarial durant aquests moments tan complicats pel sector».
Les obres han tingut un cost de 87.120 euros, que han estat sufragats en la seva totalitat per l’Ajuntament d’Alaior.